Benadert via een headhunter en zo in contact gekomen met de Director van Europa. Ik ben belachelijk lang aan het lijntje gehouden door beiden. Daarnaast waren er belachelijk veel gesprekken, een stuk of 7 en duurde het hele sollicitatieproces wel 6 maanden, ja je leest het goed; zes maanden!! De eerste paar gesprekken gingen nog wel maar daarna werd het steeds onproffesioneler en de Director had totaal geen idee waar hij mee bezig was. Uiteindelijk kreeg ik van de headhunter te horen; Gefeliciteerd je bent aangenomen! Top, wanneer kan ik beginnen? Hmmm lastige vraag... uiteindelijk niks meer van niemand gehoord. Natuurlijk gebeld maar geen reactie. Ver vandaan blijven is mijn advies.
NB: je komt daar overigens niet in loondienst maar je moet je inschrijven als zelfstandige bij de KVK en je zelf verhuren. De contracten zagen er ook nogeens heel vaag uit.