I applied through other source. I interviewed at Novartis (Puurs) in Dec 2022
Interview
Was heel spontaan, ging goed en was ook de normale gang van zaken. Verantwoordelijke was heel vriendelijk, houdt ook rekening met wat je wil en wat er ooknvan je verwacht wordt
Interview questions [1]
Question 1
Wat verwacht je van het bedrijf? Wat zijn je minpunten?